Այս ապրանքանիշի անվանման մեջ մի փոքր փիլիսոփայություն կա. լատիներեն «ad hoc» արտահայտությունը նշանակում է «պատրաստված այս պահի համար»: Սա լավագույն նկարագիրն է այն ընկերության, որը ստեղծում է իրեր հատուկ պահերի համար:
2020 թվականին AdHoc-ը նշեց իր 25 ամյակը: Ընկերության հիմնադրումից ընդամենը երկու տարի անց AdHoc-ը հեղափոխել է արտադրաշուկան իր սեփական զարգացումներով, ինչպես օրինակ առաջին էլեկտրական չժանգոտվող պողպատի գործարանը:
25 տարվա ընթացքում այս հզոր թիմը բազմիցս ստեղծել է այնպիսի ազդեցիկ արտադրանք, որոնք նոր ստանդարտներ են սահմանել:
Այսօր ապրանքանիշը ներկայացնում է արտադրանքի տպավորիչ գաղափարներ համեմունքների վերամշակման, գինու և շամպայնի աքսեսուարների, թեյի և սուրճի պատրաստման, ինչպես նաև խոհարարության նորարարական աքսեսուարների շրջանում:
Բացի այդ, AdHoc-ն առաջարկում է նաև հատուկ շարք HoReCa ոլորտի համար, որը թույլ է տալիս ավելի հարմար ու նորաոճ սպասքավորում առաջարկել հաճախորդներին:
2019 թվականից AdHoc-ը հանդիսանում է DKB Group-ի մի մասը, որն ունի լայն փորձ կենցաղային և խոհանոցային պարագաների ոլորտում: DKB-ին միանալը զգալիորեն մեծացրել է ապրանքանիշի ընդլայնման և միջազգայնացման հնարավորությունները:
Այսպիսով, AdHoc-ն իր 25-ամյակին վստահորեն է նայում ապագային, քանի որ իր ռազմավարական հիմքն ամուր է։